petak, 12. studenoga 2010.

Skockani!

Me encanta tu blog ili kako bi današnje mlade generacije rekle, lajkam tvoj blog! Tako je i Spužva Bob Skockani došao do mene kao nagradica od dvije krasne kreativne blogerice,  Sandre i Mare. Svaka od njih piše dva bloga, jedan bolji od drugog i obrnuto. :) Vjerujem da ste upoznati s njihovim radom, ako niste brzo ispravite grešku i pojurite onamo. :)



Uz nagradicu je došao zadatak odgovoriti na par pitanja.
Pa počnimo!

1. Zašto si stvorila blog?
Dugo sam imala u planu napraviti blog ali totalno drugačijeg sadržaja od ovog kojeg imam. Pripremala se, skupljala materijale, pa budem, budem i onda jedne nedjelje nakon ručka, klik, klik i nastala je Radionica. :)
Blogerski svijet smatram odličnim mjestom za učenje, upoznavanje novih načina rada, razmjenom savjeta i druženje (barem ovako virtualno) sa ostalim kreativcima. :)
A i često su me ljudi pitali, pa jel se negdje može vidjeti to što radiš? E sad može! :) 

2. Koju vrstu blogova čitaš?
Tu sam poprilično raznolika. Modni, kozmetički, kulinarski ali ipak se najviše zadržim na hand-made blogovima.

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?
Nemam omiljenu marku i volim isprobavati nove stvari. Tako sam zahvaljujući raznim blogovima i forumima došla u doticaj sa kozmetikom koja se nažalost još ne može kupiti kod nas. Volim sve te male kutijice i u njima šarene bojice! :) Hm, jesam li rekla da se volim šminkati?

4. A odjeće?
Nemam ni omiljenu marku odjeće, kupujem kako di stignem i kako mi se svidi. Ali pazim da je omjer kvalitete i cijene dobar. :) I tu moram reći, blaženi ebay! Znam sate i sate (obično noćne) provesti pretražujući njegova prostranstva. I onda sa nestrpljenjem čekam poštara i paketiće!
A kako i šivam često se tu nađu i moji ili mamini uratci. Hvala mama!
I naravno tako često znam reći, ali ja stvarno nemam šta za obuć! :)))

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?
Mislim da tu prvo mjesto dijele maskara i rumenilo. A na drugo mjesto dolazi sve ostalo :)))
Da, svi su na pobjedničkom postolju!

6. Koju boju najviše voliš?
Volim sve boje. Kod mene je pitanje nijansi. Ali ako baš moram izabrat onda biram zelenu i ljubičastu. A volim i crnu i bijelu (ali one ionako nisu boje :D ).

7. Tvoj parfem?
Volim parfeme i imam ih dosta ali jedan zaslužuje biti izdvojen, Salvatore Ferragamo Incanto Shine.


8. Koji film najviše voliš?
Moram priznati da mi je teško izdvojiti omiljeni film ali recimo da bilo koji od filmova Zvjezdanih staza mogu gledati bilo kad! :) Da, da, znam da su neki ostali zatečeni izborom! :)
A i za dobar dokumentarac se uvijek nađe vremena.

9. Koje države želiš posjetiti i zašto?
I ovdje je lista poduža. :) Ali morala bi izdvojiti Irsku i Škotsku od europskih destinacija. Tu su i Brazil,  Japan, i moja velika želja New York! Štedim, štedim!
Zapravo bitno je da se nekud ide i otkrivaju nove stvari. I u susjednom gradu sigurno ima neka zanimljivost koju vrijedi posjetiti! :) Sretan put! :)


Pravila nalažu da proslijedim nagradicu ali mnoge blogerice su je već primile i odgovorile na pitanja pa ju ja proslijeđujem svima koji svrate ovamo! Da, da i tebi isto! :) Spužvasti se upravo zalijepio za tebe i brzo s njim na svoj blog!


Do čitanja, 
SmallG

4 komentara:

  1. Super,sad sam pročitala zaista zanimljive crtice o tebi! Ljubičasta i zelena - jeeeee. Zvjezdane staze! jeeeee. Znam, ja sam napisala horor/trilere kao svoj izbor, ali SF jaaaako dobro prolazi .... Puno pozdrava :))

    OdgovoriIzbriši
  2. e pa da moram se i ja uključiti:)))....i kod mene sasvim dobro prolaze sf-ovi.....ma tko bi se sjetio u onom trernutku svih filmiva:))))...
    a i u irsku i škotsku možamo zajedno:))....pa i do brazila.....)))
    super mi je ova igrica,otkriva koliko smo svi slični u svojoj različitosti:))))...

    OdgovoriIzbriši
  3. NHajlepše čestitke na nagradi!!!

    I ja volim SF, a posebno uživam u dečijim filmovima sa ovom tematikom:D.

    OdgovoriIzbriši
  4. Svi volimo Zvjezdane! Jeeee! :))
    Mare, ja sam za ;) Baš imam jedan novi kofer koji čeka da se krsti! :)))

    OdgovoriIzbriši