subota, 19. veljače 2011.

Vesele tete 2

Kako je prva kuta dobila same pohvale ja nastavljam u istom tonu a za komentare ćete se morati pobrinuti vi. :)))

Kuta druga: Par? Prijatelji! :))





Kuta treća: Malo cvijeća




Jesu li dovoljno vesele? :))
I sigurno sa pitate hoće li biti nastavka? Ne idite nikud daleko! :)

Do čitanja,
SmallG

Broj komentara: 15:

  1. Ja preoduševljena.....Prava si majstorica !!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je predobro!! Vesele, ma prelijepe...

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne su, sve pohvale za rad i ideju!
    Rado bi naše tete vidjela u ovakvim lijepim kutama.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je predivno.Ja bih to i po kući nosila,iako nisam teta u vrtiću.Detalji su prepredivni!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kao i uvek super ideje ! Ova sa prijateljima me je potpuno osvojila :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma super je!!! Jako vesele i taman za vrtić!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. super ideje,prekrsne i maštovite pregačice.
    ponudi ministarstvu obrazovanja
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  8. Oduševljena!!!! Predivne su, boje baš za vesele tete :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako su dobre kute, odlično.

    OdgovoriIzbriši
  10. Imaš nagradicu kod mene na blogu ,-))

    OdgovoriIzbriši
  11. da jesu li vesele,ma odlicne su,ludilo!!!!pusaaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ma bravo. Super tete u tvojim kutama ko iz bajke..:-))

    OdgovoriIzbriši
  13. predovne su-sam zbog njih bi bila teta

    OdgovoriIzbriši