utorak, 1. studenoga 2011.

Ivana i Marko zaljubljeni par..

...kad se budu vjenčali, SmallG će im napraviti pozivnice, zahvalnice... :)

Ideja ja bila napraviti vesele, posebne pozivnice koje će uzvanici poželjeti otvoriti više puta a da li sam u tome uspjela prosudite sami. :)

Mladoženja osim tankih nogica ima satensku mašnu i filc cilindar a mladenka filc vjenčanicu, tilasti veo i tijaru od perlica.



Naravno, ne smijemo zaboraviti na prijatelje i rodbinu..




I sve na okupu

Broj komentara: 5:

  1. Bravo!!
    Odličan dizajn, jako zanimljivi detalji, meni se jaako sviđa:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo, prekrasno i odlično, ja bih je poželjela otvarati stalno :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve pohvele, prekrasno!

    Ugodan dan ti želim:)

    OdgovoriIzbriši
  4. fora su ispale, i ja sam počela izrađivati dekoracije, pozivnice, zahvalnice i sve ostale potrepštine za vjenčanja, objavljujem i tutoriale kako napraviti te stvari na svom blogu...pusa :) :)

    OdgovoriIzbriši