srijeda, 18. kolovoza 2010.

Velika torba, mala torba

Ili velika babuška, mala babuška!
Torbe su nastala kao rođendanski poklon mojoj dragoj S. Bio je to okrugli rođendan (naravno da nećemo reći koji :)) pa je red da i poklon bude poseban. Babuška na torbi je bila njena želja a dobila sam i neke smjernice oko boja a niže možete pogledati konačan rezultat.
Velika torba je a4 format a mala taman da u nju stanu mobitel, ključevi i koja kuna.
Mala torba je inače viseći džep s unutarnje strane velike torbe a može se nositi i posebno!

Ovako je to izgledalo u početku


I nakon par sati rada nastalo je

Velika babuška

Mala babuška

Velika torba

Mala torba




Jako sam zadovoljna konačnim rezultatom tako da će sigurno još koja babuška nastati!
I nova vlasnica je zadovoljna! A i njenoj kćeri se toliko svidjela da ju je odlučila prisvojiti tako da se sad njih dvije dogovaraju oko torbe! :)





Broj komentara: 6:

  1. slatke su ti torbice.....čuj....radije napravi još jednu turu pa da se one ne moraju dogovarati koja će koju ;)

    pusa
    ninach ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. najprije da te pozdravim i da kažem da sam slučajno naletila na tvoj blog:))).....i baš se ugodno iznenadila jer i sama šivam a na drugom blogu sam prije par dana imala temu babuške:)).....
    dakle nešto s torbama i babuškama je u zraku:))))).....
    malo sam pogledala i ostale radove na blogu i sviđaju mi se.....a kako nema baš previše blogova o šivanju na ovim prostorima eto tvoj sam sljedbenik:))))....
    pusa:)).....

    OdgovoriIzbriši
  3. Još jedna koja je slučajno naletjela na blog i oduševila se!! Prelijepo:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivne torbice i preslatka aplikacija :)

    OdgovoriIzbriši